Thursday 22 December 2011

boring.. boring...

Qairil: kenapa budak tu pendiam sangat?? nak dekat pun tak boleh..
Zairil: entah.. dia memang macam tu kot...
Qairil: laaa... kalau macam tu.. macam mana nak dapat ramai kawan..
Fahmi: senang je... kawan-kawan dia semua yang famous-famous tau... sebab tu ramai kenal dia..
Qairil n Zairil: owh...
Qairil: aku nak kenal dengan dia la... dia nampak cool...
Zairil: kau ni kan.. pantang tengok perempuan yang macam tu.. dia tu ulat buku...
Qairil: sebab tu aku minat..
Fahmi: try la.. mana tahu dapat... sebenarnya dia tu baik.. saja dia buat macam tu supaya takde yang kacau..
Qairil:owh.. patut la... tapi.. kalau dia taknak kawan dengan aku macam mana?
Fahmi: tak mungkin.. sebab dia tu nak orang cariu dia.. bukan dia cari orang.. nanti orang kata dia over pula..
Zairil: dia taknak orang kata dia mengatal la tu.. bagus.. bagus...
Qairil: maknanya.. dia tu baik la... cuma nak orang berkenalan dengan dia... bukan dia yang mulakan..
Fahmi: nak kenal tak?? jom aku bawa kau jumpa dia.. aku kawan dengan dia..
Qairil n Zairil: hah?? kawan??
Qairil: kenapa tak bagitahu...
Fahmi: dia tak suka kecoh-kecoh..
Zairil n Qairil: jom...
Fahmi: just friend.. not more... she saya she want study first.. understand??
Qairil n Zairil: yes.. let go!

sebenarnya.. Qairil dan Zairil ni kembar... hihi.. Fahmi tu kawan baik diorang... perempuan yang dia maksudkan tu... antara budak yang famous.. tapi terlalu pendiam la... dia tak macam gang-geng gedik dia yang lain.. dia ni berfikiran lebih terbuka... tak minat gedik-gedik dan tak over...

No comments:

Post a Comment